+38 (067) 682-64-03, -05

(0362) 633-951

Навігація
 
Пошук
Введіть слово для пошуку :
 
 
Пошук: 
UA Бюджет Рішення для комплексної автоматизації обліку установ бюджетної сфери та органів державного управління

UA-Бюджет Програмний продукт UA-БЮДЖЕТ призначений для комплексної автоматизації бухгалтерського, фінансового та кадрового обліку, розрахунку заробітної плати, включаючи підготовку обов'язкової (регламентованої) звітності в організаціях, які фінансуються з державного, обласного та місцевого бюджетів, і ведуть облік за планом рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі.

Програма призначена для одержувачів, розпорядників, головних розпорядників бюджетних коштів, органів державної влади, органів місцевого самоврядування, силових відомств, установ культури, науки і освіти, фінансових органів, органів казначейства в частині виконання кошторису на своє утримання.

Програму розроблено відповідно до вимог і положень діючих нормативних документів Міністерства фінансів України, Державної казначейської служби України (ДКСУ) з ведення бюджетного обліку, виконання бюджету. У програмі реалізовано стандартну методологію обліку для бюджетних установ відповідно до чинного законодавства України, з урахуванням національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку в державному секторі.

До складу конфігурації UA – Бюджет . Комплексний облік для бюджетних установ редакції 1.1 включено новий план рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі, що вступив в дію з 1 січня 2017 року згідно Міністерства фінансів України «Про затвердження Плану рахунків бухгалтерського обліку в державному секторі» № 1203 від 31.12.2013 р.

Функціональні можливості

Облік фінансування - дозволяє відстежувати актуальне на будь-який момент часу значення кошторисних призначень:

  • річних, затверджених Кошторисом витрат і довідками про його зміну;
  • помісячних, затверджених Планом асигнувань і довідками про його зміну;
  • розподілу відкритих асигнувань.

Для коректного формування квартальної звітності за коштами спеціального фонду у системі передбачено ведення кошторисних показників витрат небюджетних коштів за кодами доходу, за рахунок отримання яких ці витрати будуть зроблені.

Якщо в організації використовується детальний розрахунок кошторисних показників витрат (до конкретних найменувань товарних цінностей і послуг, які планується придбати), то за допомогою "UA-БЮДЖЕТ" користувачі зможуть зробити порівняння між запланованими і фактичними виконаними витратами.

На підставі врахованих у системі показників формується звіт "Картка аналітичного обліку отриманих асигнувань".

Облік договорів - система веде облік договорів з постачальниками та покупцями з урахуванням їх специфікацій. Користувачі можуть вказувати конкретні позиції товарів і послуг, які були придбані або продані стороннім контрагентам. Надалі за такими договорами можна буде відстежувати стан платежів і відвантажень за кожною позицією специфікації.

Облік зобов'язань - облік бюджетних зобов'язань у системі реалізований відповідно до положень наказу Міністерства фінансів України:

  • реєстрація взяття зобов'язань;
  • реєстрація сторнування раніше взятих зобов'язань;
  • реєстрація взяття фінансових зобов'язань;
  • реєстрація сторнування раніше взятих фінансових зобов'язань.

Формування платіжних документів - підготовка платіжних документів у Держказначейство, для виконання платежів постачальникам, перерахування сум заробітної плати, сум підзвіт і т. д.

Облік грошових коштів - дані про рухи грошових коштів дозволяють сформувати звітність, затверджену наказом Державного казначейства України:

  • "Картка аналітичного обліку готівкових операцій";
  • "Картка аналітичного обліку касових витрат";
  • "Картка аналітичного обліку капітальних витрат";
  • "Картка аналітичного обліку фактичних витрат";
  • "Книга аналітичного обліку асигнувань, перерахованих підвідомчим установам";
  • "Книга обліку асигнувань та прийнятих зобов'язань".

Облік матеріальних цінностей - облік необоротних активів та запасів реалізовано відповідно до вимог Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку в державному секторі. У системі передбачено контроль списання залишків запасів:

  • облік у розрізі джерел фінансування і КЕКВ;
  • облік по партіях;
  • налаштування методу обліку собівартості для кожного з рахунків обліку;
  • розрахунок собівартості матеріальних цінностей у момент відображення господарської операції;
  • гнучке налаштування складу рахунків обліку матеріальних цінностей.

Облік послуг - облік послуг розділено на такі напрямки:

  • Реалізація послуг стороннім організаціям (дозволяє проводити групові реалізації);
  • Надходження послуг від постачальників.

Бухгалтерський облік взаєморозрахунків - дозволяє вести взаєморозрахунки у таких розрізах:

  • Джерела фінансування;
  • КЕКВ;
  • Контрагент;
  • Договір;
  • Документ розрахунків (наявність даного розрізу залежить від функціональних опцій).

Підсистема дозволяє виписати акти звірки взаєморозрахунків та провести інвентаризацію заборгованості.

Облік ПДВ - для організацій-платників ПДВ "UA-БЮДЖЕТ" надає ряд можливостей з обліку ПДВ:

  • можливість вибору методів розрахунку сум ПДВ;
  • реєстрація вхідних і вихідних податкових накладних;
  • автоматичне формування декларації з ПДВ;
  • вивантаження податкових документів і звітів.

Стандартні бухгалтерські звіти - у системі реалізовано набір бухгалтерських звітів бюджетних установ, передбачених наказом Державного казначейства України.

Користувачеві надається можливість гнучкого налаштування варіантів формування меморіальних ордерів. "UA-БЮДЖЕТ" надає користувачу набір стандартних звітів, які дозволяють аналізувати дані по залишках, оборотах рахунків та по проводках у найрізноманітніших розрізах. Серед яких оборотно-сальдова відомість, шахова відомість, оборотно-сальдова відомість по рахунку, обороти рахунку, картка рахунку, аналіз рахунку, аналіз субконто, обороти між субконто, зведені проводки, головна книга.

Спеціалізовані звіти - для кожної з підсистем реалізовано власний набір спеціалізованих звітних форм:

  • звіти по підсистемах обліку матеріальних цінностей;
  • звіти по обліку договорів і фінансування;
  • звіти з кадрового обліку;
  • звіти по розділу розрахунок заробітної плати;
  • спеціалізовані бухгалтерські звіти (Меморіальні ордера, Картки аналітичного обліку, інше).

Розрахунок заробітної плати - готове рішення, в якому враховані вимоги законодавства і реальна практика роботи:

  • готове рішення, в якому враховані вимоги законодавства і реальна практика роботи:
  • розрахунок грошового забезпечення військовослужбовців і прирівняних до них осіб;
  • розрахунок грошового утримання службовців на державній службі;
  • розрахунок регламентованих законодавством податків із співробітників і внесків на фонд оплати праці;
  • відображення нарахованої зарплати і податків у витратах установи;
  • управління грошовими розрахунками з працівниками, включаючи депонування;
  • облік кадрів та аналіз кадрового складу;
  • автоматизація кадрового діловодства.

Для розрахунку та обліку заробітної плати автоматизована діяльність бухгалтерів-розраховувачів заробітної плати:

  • автоматичний розрахунок - від оплати за окладом і різних надбавок до оплати лікарняних і відпусток за середнім заробітком;
  • гнучке налаштування нарахувань та утримань.

"UA-БЮДЖЕТ" забезпечує ведення взаєморозрахунків з працівниками, а також облік витрат на оплату праці у складі витрат установи. Реалізована можливість донарахування зарплати минулих періодів з реєстрацією в поточному періоді, розрахунок міжрозрахункових виплат з урахуванням введених на момент розрахунку даних про відхилення і фактичне відпрацювання співробітників та подальша виплата авансу.

"UA-БЮДЖЕТ" надає можливості обліку робочого часу, дозволяє, з одного боку, описувати різні графіки роботи, включаючи "ковзаючі", і реєструвати тільки відхилення від звичайного режиму роботи, а з іншого - реєструвати тільки фактичні дані обліку на підставі заповнених у підрозділах табелів:

  • ведуться загальні графіки роботи установи;
  • формуються індивідуальні графіки роботи для окремих працівників;
  • реєструються первинні документи обліку робочого часу - табелі відпрацьованого часу.

"UA-БЮДЖЕТ" дозволяє підготувати всі уніфіковані форми з обліку заробітної плати та інші звіти за будь-який розрахунковий період:

  • Розрахункові листки;
  • Аналітичні розрахункові відомості та зведені звіти про нарахування й утримання;
  • Розрахунково-платіжні відомості;
  • Платіжні відомості для отримання грошей через касу;
  • Довідки про суми середнього заробітку;
  • Табель обліку використання робочого часу та розрахунку заробітної плати і т.д.
  • Результати розрахунків можуть бути також представлені у вигляді аналітичних звітів:
  • Аналіз нарахувань співробітникам установ;
  • Аналіз стану взаєморозрахунків з працівниками установ та ін.

Облік кадрів та аналіз кадрового складу - зберігання не тільки особистих даних співробітників установи, а й службової інформації. Реєструється і просування співробітника в установі: прийом на роботу, службові переміщення, відпустки і відрядження аж до звільнення.

Трудові відносини, кадрове діловодство - веде штатний розклад установ з можливістю зазначення різних видів тарифних ставок, довільної кількості надбавок, додаткової інформації про штатні одиниці. За штатним розкладом формується вся необхідна звітність.

Розрахунок регламентованих податків - забезпечує розрахунок регламентованих законодавством податків з співробітників і нарахувань на фонд оплати праці: податку на доходи фізичних осіб, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, військового збору.

Виправлення розрахункових документів минулого періоду - передбачена процедура виправлення. Помилковий документ просто виправити, нарахувавши правильні суми.

Регламентована звітність - включені обов'язкові (регламентовані) звіти, призначені для подачі у державні та контролюючі органи

Опубліковано: 07.06.2018   Переглядів: 687
+  -  Друк 

Логотип Головна ǀ Про нас ǀ Діяльність ǀ Файл-архів ǀ Карта сайта ǀ E-Mail
© 2019 ПП НТЦ "Інтел-Про"
м. Рівне, вул. Набережна, 22
(0362) 633-951, +38 (067) 682-64-03, -05